دانلود ویدیو از یوتیوب HiHiSoft YouTubeGet v5.9.3
 
وبلاگ دانلود
دانلود
 
 

youtube-get

امروزه سایت های ویدیوی آنلاین از طرفداران بسیاری برخوردار هستند و یوتیوب به عنوان نمونه ای بارز هم اکنون با دهها میلیون بازدید روزانه بر جایگاه سومین سایت پربیننده جهان نشسته است . به جرات می توان گفت که در هر ثانیه ۱۰۰ ها ویدیو مختلف توسط کاربران آپلود می شود و قطعا هر یک از آنها بینندگانی خواهند داشت . حتما شما هم تا به حال ویدیو های مختلفی را دیده و گاه از بعضی از آن خوشتان آمده است و خواسته اید که آنها را بر روی کامپیوتر خود ذخیره کنید . اگر چنین باشد حتما متوجه این موضوع گشته اید که به طور معمول گزینه ای برای دانلود ویدیو ها به طور مستقیم وجود ندارد و می بایست متوسل به راههای دیگری شوید . یکی از این راهها استفاده از نرم افزارهای مخصوص دانلود ویدیو آنلاین می باشد .

 

HiHiSoft YouTubeGet نام نرم افزاری است که امروز در بیگ دانلود قصد معرفی آن را داریم و شما با داشتن آن می توانید به سادگی یک کلیک کردن ویدیو های مورد علاقه خود را از سایت یوتیوب دانلود نمایید .کافیست که آدرس ویدیو را به محیط نرم افزار کشیده و یا آن را در کلیب بورد ویندوزتان ذخیره کنید و با یک دکمه فرایند دانلود را آغاز نمایید . به همین سادگی کلیپ هایی که تا کنون به هیچ روشی توانایی دانلود آنها را نداشتید را می توانید دانلود نمایید . نکته قابل توجه در YouTubeGet امکان تبدیل ویدیو های دریافتی به چندین فرمت محبوب تصویری نظیر MP4 ، AVI ، ۳GP ، WMV و MOV می باشد که بدین ترتیب اگر قصد داشته باشید از کلیپ های دریافت شده در دستگاه های دیگری نظیر تلفن همراه خود استفاده نمایید ، هیچ گونه نیازی به استفاده از یک نرم افزار تبدیل فرمت پیدا نخواهید کرد .

 

 

 

 



 ادامه مطلب...



Internet Download Accelerator

همانگونه که می دانید در صورتی که قصد دانلود یک فایل را از اینترنت را داشته باشید با کلیک بر روی لینک آن ، پروسه ی دریافت به صورت خودکار توسط مرورگر وب انجام خواهد شد . این روش مشکلات فراوانی دارد که مهم ترین آنها کم بودن سرعت و امکان ایست نداشتن فرایند دانلود است . به طور مثال زمانی را فرض کنید که شما قصد دانلود یک فایل چند صد مگابایتی را داشته و با تمام محدودیت های موجود ۹۹ درصد آن را دریافت کرده و حال با اشتیاق فراوان منتظر رسیدن یک درصد باقی مانده اید که ناگاه اینترنت تان قطع شده یا برق می رود . قطعا حال بسیار ناخوشایندی به شما دست خواهد داد اما راه چاره چیست ؟

برای رفع این مشکل نرم افزار های مدیریت دانلود طراحی و ساخته شده اند که تا کنون گونه های بسیاری از آنها منتشر شده است . همه ی آنها در ویژگی هایی نظیر پشتیبانی از قابلیت متوقف ساختن فرایند دانلود و افزایش سرعت دانلود مشترک هستند اما وجه تمایزی که باعث به وجود آمدن محبوبیت برای عده ای گشته است ، کیفیت و نحوه ی انجام این امر می باشد . از این رو انتخاب یک نرم افزار قدرتمند برای مدیریت دانلود فایلها از اینترنت تاثیر بسیاری در صرفه جویی در وقت و هزینه ی شما خواهد داشت .

Internet Download Accelerator نام یکی از نرم افزارهای برتر موجود در این زمینه است که می تواند شما بابت انتخابش سرافراز نماید . این برنامه به شما کمک خواهد کرد تا سرعت دانلود فایلهایتان را تا ۵۰۰ درصد نسبت به روش معمولی انجام دهید که عددی است بس بزرگ . رسیدن به چنین موفقیتی ، بهینه سازی نرم افزار با توجه به کانکشن مورد استفاده توسط کاربر می باشد و با انجام تنظیمات به بهترین نحوه ممکن در کارایی را در زمینه دانلود فایلها افزایش داده و بهترین سطح عملکرد را فراهم می نماید . شتابدهنده سرعت این دانلود منیجر با تبدیل یک فایل به چندین قسمت و دریافت هر یک به طور جداگانه باعث افزایش چشمگیر سرعت خواهد شد . این برنامه که آشنایی کامل با خطاهای مربوط به کانکشن های اینترنتی دارد از فایلهایی که به صورت ناقص دانلود شده اند نمگذشته  و امکان از سرگیری آنها را برایتان فراهم خواهد نمود . پشتیبانی از پروتکل های HTTP و FTP سرور ها در کنار قابلیت استفاده از پروکسی سرور ها از سایر ویژگی های Internet Download Accelerator به شمار می رود .

 

 

 




 ادامه مطلب...

صفحه قبل 1 صفحه بعد

درباره وبلاگ
با سلام خوش اومدید
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 78
بازدید دیروز : 28
بازدید هفته : 78
بازدید ماه : 2118
بازدید کل : 342234
تعداد مطالب : 300
تعداد نظرات : 28
تعداد آنلاین : 1